Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+2,59 %), ropa (+0,35 %)
05.06. 10:31 Fio - Vývoj měnových párů: GBP/CZK 29,02
05.06. 10:30 Fio - Eurozóna: Index nákupních manažerů PMI ve službách v květnu dle konečných dat na 53,2 b.
05.06. 10:20 Fio - ECB schválila zpětný odkup akcií Erste Group Bank ve výši až 500 mil. EUR
05.06. 10:07 Fio - Německo: Index nákupních manažerů PMI ve službách na 54,2 b. při očekávání 53,9 b.
05.06. 09:58 Fio